FAQ

Co to jest płatność cykliczna (realizacja co miesiąc)?

Niektóre produkty i usługi na platformie, m.in. #SHIFT są dostępne dla Klientek także w formie subskrypcji / płatności cyklicznej. Subskrypcja to nic innego, jak abonament na te usługi. Opłacając wybrany wariant – decydujesz się na realizowanie płatności cyklicznych, np.

  • #SHIFT w wariancie SPARK – opłacasz 197 PLN / miesięcznie przez 7 kolejnych miesięcy. A dostęp do całości programu otrzymujesz od razu.

Jak działa płatność cykliczna?

Na platformie #DigitalGirls realizowana jest w dwóch alternatywnych wariantach płatności:

  • jeśli wybierzesz PayU – aby sfinalizować zamówienie – będziesz poproszona o podanie danych swojej karty płatniczej lub kredytowej, aby operator PayU mógł pobierać środki z Twojego konta bankowego w sposób automatyczny
  • jeśli wybierzesz PayPal – aby sfinalizować zamówienie – będziesz przekierowana na swoje konto w tym serwisie, aby operator PayPal mógł pobierać środki z Twojego konta na tej platformie.

W ramach płatności cyklicznej, pieniądze będą automatycznie pobierane z Twojego konta, w wybranym przez Ciebie okresie rozliczeniowym, np. co miesiąc. Jedyne, o czym musisz pamiętać, to zapewnienie środków na koncie bankowym, karcie kredytowej lub koncie PayPal.

Jeżeli środków na koncie nie będzie, system będzie podejmował 3 próby w ciągu 3 kolejnych dni. Jeśli na koncie wciąż nie będzie dostępnych środków – Twój dostęp wygaśnie automatycznie, a Ty otrzymasz wezwanie do dalszej zapłaty.

Co to znaczy, że dostęp wygasa?

Kiedy dostęp wygasa, to masz wciąż dostęp do platformy (Twoje konto klienta wciąż istnieje), ale nie masz dostępu do usługi, do której wygasł Twój dostęp, np. programu #SHIFT. Nie znika jednak Twój obowiązek zapłaty, który zadeklarowałaś realizując pierwszą wpłatę miesięczną.

W praktyce oznacza to, że w menu górnym w zakładce MOJE PROGRAMY nie będzie wyświetlała się usługa, do której dostęp wygasł. 

Zawsze możesz wrócić do subskrypcji danej usługi – opłacając ją na kolejny okres. Od razu po zaksięgowaniu wpłaty przez system – Twoja usługa pojawi się w panelu MOJE PROGRAMY.

Jak mogę wykupić dostęp?

Przy zakupie wybierz operatora PayU, który realizuje dla nas rozliczenia subskrypcji automatycznych. Nie musisz posiadać karty kredytowej, wystarczy zwykła karta debetowa, aby sfinalizować transakcję.

WAŻNE – Wybierając operatora PayPal – decydujesz się na półautomatyczne rozliczenia. Oznacza to, że każdorazowo przed zakończeniem Twojego okresu rozliczeniowego, zostanie do Ciebie przesłane przypomnienie o konieczności zrealizowania ręcznie kolejnej płatności. System nie pobiera w tym przypadku płatności automatycznie, wymagana jest Twoja reakcja.

Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz dokonać płatności w żaden z wymienionych sposobów (ani PayU, ani PayPal), to skontaktuj się z nami pod adresem >>> helpdesk@digitalgirls.pl, a znajdziemy inną ścieżkę.

Czy otrzymam informację/przypomnienie o tym, że środki zostaną pobrane z mojego konta?

Tak, na 3 dni przed oraz na 1 dzień przed zakończeniem okresu rozliczeniowego, otrzymasz z platformy powiadomienie o zbliżającym się terminie płatności i prośbę o zapewnienie środków na koncie. Jednocześnie w tym mailu znajdzie się też informacja o tym, jak możesz zarządzać swoim dostępem.

Jeśli masz jakieś pytanie, na które nie znalazłaś powyżej odpowiedzi, to wyślij je tutaj >>> helpdesk@digitalgirls.pl

Copyright © 2011-2020 #DigitalGirls